torstai 22. tammikuuta 2015

Kuulumisia ja uusi banneri

Taas on ehtinyt vierähtää pari viikkoa siitä, kun viimeksi kirjoittelin. Hääsuunnitelmien kannalta nyt on meneillään todella hiljainen kausi. Aivan vielä ei voi lähteä kyselemään tarjouksia pitopalveluista, mutta sen sijaan verkot on laskettu vesille koristusten suhteen, niin sanoakseni...

Olen värvännyt työkavereitani haalimaan meille kaikki mahdolliset vauvanruokapurkit, jotka vain voivat käsiinsä saada. Onnekasta kyllä, työkaverini tulee aivan näillä näppäimillä isäksi, joten neljän kuukauden päästä alkaa varmaankin jo Pilttiä kulua :) Purkeista on tietysti tarkoitus somistaa tuikkukippoja, joiden kaveriksi pöytiin tulee kukkia lasipurkkimaljakoihin. Purkit sain työpaikkani keittiöltä.
Aika suuritöisiähän nuo pilttipurkit sinänsä ovat, vaikka liimoista kuulemma pääsisi helpommin eroon pesemällä purkit tiskikoneessa. Jotenkin vain vierastan ajatusta ja toistaiseksi olen rapsutellut liimoja kynsin ja tiskisienellä pitkän liotuksen jälkeen. Vinkkejä otetaan vastaan, kuten myös kokemuksia pilttipurkkituikkukipoista yleisesti. Lueskelin hieman räjähtävistä purkeista, mutta ei se kai niin yleistä voi olla? Sanomattakin on selvää, ettei purkkeja päällystetä silkkipaperilla, vaan koristeeksi ajattelin lähinnä spraymaalausta jollain helmiäishopealla sävyllä ja kenties jotain satiini-/pitsinauhaa. Tietysti tämän paloturvallisuusasian selättäisi hankkimalla led-kynttilöitä, mutta kyllä aito tunnelma syntyy aidolla kynttilällä. Tätä ongelmaa ei tietenkään ole maljakkopurkkien kanssa, niiden suhteen saatankin vähän irroitella ;>

Kukista sen verran, että vaikka olen ajatellut auringonkukkia, otan enemmän kuin mielelläni vastaan ehdotuksia muista syyshäihin sopivista, mielellään edullisista kukista!

Ja kuten varmaan joku saattaa huomatakin, tulin väsänneeksi blogille bannerin. Josko tämä pikantti lisä lisäisi vähän kirjoitusaktiivisuuttani! Taas tuntuu siltä, että aiheita on pilvin pimein, mutta mitään kunnon materiaalia ei... Argh! Mutta odotettavissa on kyllä tekstiä hääleikeistä, juomista, menusta... Olen pelkkänä korvana toiveiden suhteen! :)


1 kommentti:

  1. Toi on niin tuttua, että välillä tyssää suunnitteluinto ku seinään! Mulla on taas nyt meneillään ihan hullu häävaihe! :D Kohta mua ei enää jaksa kukaan kuunnella hah.

    Mä kans mietin noita pilttipurkkeja tuikkukipoiks, mut päädyin sit hillo-ja kurkkupurkkeihin, koska mun tuurilla ne kaikki räjähtäis :D

    VastaaPoista